خدمات پشتیبانی و تعمیرات جرثقیل سقفی

جرثقیل‌ سقفی سیستم پیچیده‌ای هست که دارای قطعات جانبی زیادی است که در هر نقطه‌ای امکان نقص فنی وجود دارد و نیاز به تعمیرات جرثقیل سقفی پیدا می کند.

زمانی که هر بخشی از تجهیزات جرثقیل دچار خرابی می‌شود‌، اختلال در کسب و کار، هزینه‌های خرابی و احتمال از دست رفتن فروش بیشتر می‌گردد.

شرکت نیروزا با چندین دهه سابقه در نصب و راه‌اندازی انواع جرثقیل‌ها (جرثقیل‌ سقفی یک پل و جرثقیل سقفی دو پل، جرثقیل دروازه ای و غیره‌‌) با تکنسین‌های آموزش دیده و حرفه‌ای خود‌‌، آماده تعمیر جرثقیل سقفی شما صاحبان صنایع بزرگ و کوچک است.

برای گفتگو با کارشناسان نیروزا و اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر جرثقیل سقفی، با ما تماس بگیرید. تعمیرات ما شامل تعمیر جرثقیل سقفی در تهران و سراسر ایران می‌شود.

تعمیر اضطراری جرثقیل سقفی

ما کاملا درک می،کنیم که هر ثانیه سیستم جرثقیل شما متوقف و به طور کامل از کار افتاده باشد، به معنای از دست دادن بهره وری و سهم بازار کسب و کارتان است.

به شما کمک می‌کنیم تا در اسرع وقت به فعالیت های عادی خود بازگردید. چه اینکه قطعات معیوب جرثقیل سقفی را برای ما بیاورید و یا اینکه ما در هر زمان از شبانه روز به سراغ شما بیاییم، تیم پشتیبانی و سرویس نیروزا همیشه در چارچوب برنامه عملیاتی و مکانی شما کار خواهد کرد.

هنگامی که تکنسین‌های عیب یابی جرثقیل سقفی به محل شما می‌رسند، آماده تشخیص و تعمیر مشکلات تجهیزات شما می‌شوند.

انبار قطعات نیروزا همیشه موجودی وسیعی از لوازم یدکی و قطعات جرثقیل و بالابر را برای رفع هر مشکلی دارا است.

گاهی اوقات و در مواقع معدودی‌، قطعات خاصی از جرثقیل و بالابر مورد نیاز است که آنها را در دسترس نداریم. در چنین مواقعی مکانیک جرثقیل سقفی ما با پشتکار تلاش می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن‌، راه حل موقتی و ایمنی و ایمنی را ارائه دهند.

بر اساس دستورالعمل تعمیر و نگهداری جرثقیل سقفی ممکن است بتوانیم قطعه معیوب خاص را با قطعات مشابه جایگزین کنیم یا یک قطعه جایگزین را مهندسی معکوس کنیم.

راه حل دیگر تامین قطعه بوسیله شرکت‌های همکار اروپایی چون شرکت دماگ و سایر شرکت‌های جرثقیل‌سازی است. تمامی این برنامه‌ها کاملا با هماهنگی شما انجام می‌گیرد.

سرویس و اقدامات پیشگیرانه در سراسر ایران

علاج حادثه پیش از وقوع باید کرد.

از جرثقیل سقفی تک پل و دو پل خود محافظت کنید تا از وقوع حوادثی که در وهله اول تجارت شما را مختل می‌کند، جلوگیری کنید!

چگونه؟ با برنامه‌های بازرسی، تعمیر و نگهداری منظم طراحی شده توسط مهندسان نیروزا.

مهندسان نیروزا با یک برنامه‌ریزی بازرسی و عیب‌یابی، در یک زمان از پیش تعیین‌شده به محل کار شما می‌آیند و بازرسی‌های جامع و آزمایش‌های بارگیری جرثقیل سقفی را انجام می‌دهند تا نواقص ممکن را شناسایی کرده و قبل از اینکه به مشکل تبدیل شوند، آن‌ها را برطرف نمایند.

مکانیک‌ جرثقیل سقفی ما آماده انجام انواع تعمیرات برنامه ریزی شده هستند که شامل تنظیم، تصحیح یا تعویض هر قطعه از جرثقیل می‌شود.

با ما تماس بگیرید تا یک توافق‌نامه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه، متناسب با جرثقیل شما طراحی کنیم تا کل سیستم در اوج عملکرد کار کند.

تعمیرات تمامی نسل قدیمی و جدید جرثقیل و بالابرها

تعمیرات قطعات جرثقیل و بالابر

اقدامات پیشگیرانه نگهداری

تعمیرات اساسی جامع

بازرسی های نهایی روی میزهای تست عملکرد انجام شد

در دسترس بودن فوری واحدهای جایگزین

همچنین ما قطعات زیر را به سرعت و ایمن تعمیر می‌کنیم:

بالابرهای زنجیری و بالابرهای سیم بکسلی

گیربکس ها و موتورهای روتور استوانه‌ای و موتور مخروطی

کنترل های رادیویی

آهنرباهای جرثقیل بلند کننده

اینورترهای فرکانس

کنترل های بالابر طناب DR

ترمزهای دیسکی

بلوک‌های چرخ جرثقیل (LRS و DRS)

دستگاه های تست نیروی اصطکاک

لوازم جانبی بالابر


نوسازی جرثقیل سقفی

مهم نیست که ماهیت صنعت و کسب و کار شما و اندازه جرثقیل شما چیست! مدرن‌سازی کل سیستم جرثقیل برای مطابقت با تقاضاهای بازار امروز‌ امری ضروری است.

به عنوان بخشی از دستورالعمل تعمیر و نگهداری جرثقیل سقفی، تکنسین‌های ما عمر بلبرینگ، سیستم کنترل جرثقیل‌‌، قطعات مکانیکی و همچنین به روز رسانی های فناوری کلی جرثقیل سقفی توجه خواهند کرد.

شرکت تعمیر جرثقیل نیروزا در هر زمان و مکان آماده عیب یابی‌ و تعمیر سیستم جرثقیل شما است. ما تعمیر جرثقیل سقفی در تهران و سایر شهرهای ایران را در کمترین زمان و بهترین کیفیت ممکن انجام می‌دهیم و از این بابت نگرانی نخواهید داشت.

نیروزا از بهترین شرکت تعمیر جرثقیل سقفی در تهران و ایران است و این ادعا از سوی مشتریان نیروزا است. در واقع بهترین سرمایه‌ ما‌ مشتریان و اعتماد شما صاحبان صنایع بزرگ و کوچک است.

خدمات پشتیبانی نیروزا

شرکت نیروزا (بهزادان صنعت آریا) آماده تامین، پیکربندی سفارشی، نصب، تعمیرات جرثقیل و بازرسی جرثقیل‌ های صنعتی و کارگاهی می‌باشد. خدمات و پشتیبانی ما بطور خلاصه شامل  موارد زیر می‌شوند.

  • نصب و راه‌اندازی جرثقیل‌های سقفی (تک پل و دو پل)، جرثقیل آویز، جرثقیل مونوریل، دروازه‌ای، مگنتی و سایر جرثقیل‌های صنعتی در ظرفیت‌های مختلف و برندهای متفاوت
  • نگهداری و تعمیرات جرثقیل و بالابرهای صنعتی
  • رفع سایش ریل و چرخ‌های جرثقیل
  • رفع عیوب برقی و مکانیکی
  • مدرنیزاسیون 
  • بازرسی فنی و مهندسی
  • تهیه فرم‌های بازدید دوره‌ای PM و تعمیرات اضطراری CM
  • صدور گواهینامه‌های صحت عملکرد جرثقیل‌های سقفی.

سوالات متداول

آیا تعمیر جرثقیل سقفی در تهران انجام می‌شود؟

شرکت نیروزا تعمیر جرثقیل سقفی در تهران و سراسر ایران انجام می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی‌ با ما تماس بگیرید.

آیا تعمیرات جرثقیل سقفی برقی انجام میدهید؟

نیروزا بهزادان صنعت آریا با چندین دهه سابقه در طراحی و نصب انواع جرثقیل سقفی‌، آماده تعمیر جرثقیل سقفی برقی شما صاحبان صنایع بزرگ و کوچک است.

2 نظر درباره “خدمات پشتیبانی و تعمیرات جرثقیل سقفی”

    1. مرکز تعمیرات در کارخانه نیروزا بهزدان صنعت آریا، قابلیت ارائه طیف کاملی از خدمات فنی کارآمد را دارد. اقدامات اصلی شامل تعمیر، سرویس و نگهداری پیشگیرانه به شما مشتریان عزیز است. تعمیرات جرثقیل برقی، تعمیرات بالابر سیم بکسلی و زنجیری، تعمیر وینچ باز.

      این اطمینان را به شما می‌دهیم که فرآیند تامین قطعات و تعمیر جرثقیل در سریع‌ترین زمان ممکن انجام گیرد.

      تمام قطعات یدکی جرثقیل مستقیم توسط نیروزا از برندهای همکار چون شرکت آلمانی دماگ انجام می‌گیرد و هیچگونه واسطی در این فرآیند وجود ندارد. استفاده از قطعات یدکی اصلی در تولید و تعمیر جرثقیل و سایر ماشین آلات صنعتی، بیشترین قابلیت اطمینان را تضمین می‌نماید.

      انبار کارخانه نیروزا از مجهز به انواع قطعات یدکی جرثقیل و بالابر (زنجیر و سیم بکسل، کالسکه، چرخ‌های جرثقیل، موتور بالابر و غیره) است. به همین دلیل نسبت به سایر همکاران بازار در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر و تامین قطعات مورد نیاز مشتریان را انجام می‌دهیم.
      کلیه تعمیرات جرثقیل و بالابرها توسط پرسنل مجرب نیروزا انجام می شود. فرآیند سرویس و نگهداری جرثقیل و موتورهای صنعتی، بارها و طی چند مرحله آزمایش می‌شوند. 

      آزمایش‌ نهایی انجام‌شده بر روی جرثقیل و بالابرهای صنعتی دقیقاً با آزمایش‌های عملکردی بر روی محصولات جدید مطابقت دارند.

      درپایان و در هنگام تحویل جرثقیل، گزارش کامل سرویس و تعمیر جرثقیل و سایر قسمت‌ها در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. برآورد هزینه‌های تعمیر قبل از تعمیر جرثقیل و سایر قطعات، به اطلاع مشتریان می‌رسانیم.

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *