نمایندگی جرثقیل دماگ

شرکت نیروزا بهزادان صنعت آریا نمایندگی جرثقیل دماگ در تهران و ایران، آماده طراحی و ساخت انواع جرثقیل دماگ برای شما صاحبان صنایع بزرگ و کوچک است. نمایندگی فروش جرثقیل سقفی دماگ در تهران قرار دارد، با این وجود متخصصان ما در سراسر ایران آماده راه‌اندازی جرثقیل سقفی دماگ هستند. در ادامه می‌توانید تمام محصولات و قطعات جرثقیل دماگ به همراه لینک دانلود کاتالوگ جرثقیل دماگ مشاهده نمایید.

جهت استعلام قیمت جرثقیل سقفی دماگ و قطعات مربوطه، با کارشناسان نیروزا تماس بگیرید. کارشناسان ما از صفر تا صد نصب و راه‌اندازی جرثقیل سقفی دماگ در کنار شما هستند.

پیشنهاد می‌کنیم جهت آشنایی با محصولات دماگ و معرفی برند دماگ ادامه متن را مطالعه نمایید.

جرثقیل سقفی دماگ، نمایندگی جرثقیل دماگ، قیمت جرثقیل دماگ، خرید جرثقیل دماگ، قطعات جرثقیل سقفی دماگ، جرثقیل دماگ تهران
نمایندگی جرثقیل دماگ تهران، نمایندگی جرثقیل دماگ در ایران

کاتالوگ جرثقیل دماگ

کاتالوگ جرثقیل دماگ و قطعات جرثقیل سقفی دماگ از طریق لینک زیر می‌توانید دانلود نمایید. با این وجود ما در سایت نیروزا تمام محصولات برند دماگ را به همراه مشخصات و نقاط ضعف و قوت آنها درج کرده ایم که از طریق لینک زیر به تمام آنها می توانید دسترسی پیدا کنید.

محصولات برند و جرثقیل دماگ شامل بالابر(سیم بکسلی و زنجیری)، گیربکس، موتور جرثقیل، کنترل‌کننده‌ها، قطعات مکانیکی و برقی جرثقیل دماگ و سایر قطعات جرثقیل دماگ را شامل می‌شوند که از طریق لینک‌های زیر می توانید به تمام آنها دسترسی داشته باشید.

برای دریافت کاتالوگ جرثقیل دماگ که بصورت رسمی در سایت دماگ قرار گرفته از لینک مقابل استفاده نمایید. لینک دانلود

بالابر زنجیری دماگ

  • مشخصات فنی
  • انواع بالابر زنجیری دماگ
  • استعلام قیمت
خرید بالابر زنجیری دی سی پرو شرکت دماگ
بالابر سیم بکسلی DMR شرکت دماگ، عکس بالابر سیم بکسلی دماگ

بالابر سیم بکسلی دماگ

  • مشخصات ظاهری و فنی
  • قیمت بالابر سیم بکسلی
  • انواع بالابر سیم بکسلی

در صورت سوال در مورد کاتالوگ جرثقیل دماگ و سایر موارد از طریق قسمت نظرات همین صفحه، با ما در میان بگذارید.

معرفی شرکت جرثقیل دماگ

شرکت دماگ (Demag) تولید‌ کننده تجهیزات سنگین آلمانی است که هم اکنون توسط شرکت ژاپنی Tadano کنترل و مدیریت می‌شود. این شرکت طراح و سازنده انواع جرثقیل‌های صنعتی است که شامل جرثقیل سقفی و قطعات جرثقیل سقفی دماگ، بالابر، جرثقیل مونوریل و جرثقیل دروازه ای می‌شود.

این شرکت آلمانی نمایندگی‌هایی در کشورهای سراسر جهان دارد. شرکت نیروزا بهزادان صنعت آریا با چندین دهه سابقه در زمینه طراحی و ساخت انواع جرثقیل‌های صنعتی، نمایندگی جرثقیل دماگ و واردکننده انواع محصولات دماگ در ایران است.

تاریخچه شرکت دماگ

تاریخچه شرکت دماگ، جرثقیل دماگ
جرثقیل دماگ در Tsingtao چین – 1951

با وجود اینکه این شرکت جرثقیل‌سازی در سال 1910 در دویسبورگ ثبت و شروع به کار کرد ولی تاریخچه شرکت دماگ به خیلی قبل‌تر از 1910 بر می‌گردد.

این شرکت در تاریخ 1819 بصورت کارخانه ماشین سازی آغاز به کار کرد و در سال 1840 زمینه کاری خود را گسترش داده و وارد حوزه جرثقیل و بالابر شد.

در سال 1908، دماگ بزرگترین جرثقیل شناور جهان را طراحی کرد که در آن زمان برای شرکت کشتی‌سازی هارلند و ولف در بلفاست ساخته شد. این جرثقیل شناور در ساخت کشتی‌های مسافربری المپیک و تایتانیک استفاده می شد.

از سال 1925، Demag خط تولید بیل‌های صنعتی-مکانیکی را راه‌اندازی کرد. همچنین تولید لوکوموتیو و واگن‌های راه‌آهن از جمله اهداف این شرکت اروپایی بود. در طول جنگ جهانی دوم نیز، وسایل نقلیه جنگی زرهی در کارخانه برلین این شرکت طراحی و ساخته میشد.

دوران هیدرولیک

دماگ در سال 1954 اولین بیل مکانیکی هیدرولیک خود را توسعه داد. Demag سریعاً به فناوری پیشرفته ماشین‌های صنعتی-ساختمانی، جرثقیل‌های صنعتی (جرثقیل کارگاهی و دستگاه‌های کنترل)، فن‌آوری کارخانه‌های فولادسازی (کارخانه‌های متالوژی کامل بویژه تجهیزات ریخته‌گری)، کمپرسورها و مهندسی هوای فشرده ورود پیدا کرد و در ادامه در تولید ماشین‌های قالب‌گیری تزریقی به یک پیشرو جهانی تبدیل شد.

عرضه بالابر دماگ

کار در صنایع مختلف به مهندسان شرکت این فرصت را داد بالابر Little Demag را در سال 1953 عرضه کنند. این نشان دهنده مسیر جدیدی برای شرکت بود. به عنوان اولین بالابر زنجیره‌ای دماگ، که با یک زنجیر غلتکی کار می کرد و می‌توانست بارهای تا وزن 500 کیلوگرم را جابجا کند.

فروش بالابر زنجیری دماگ در سال 1953
عرضه بالابر زنجیری دماگ در سال 1953

این بالابر می‌توانست نه تنها در کارخانه‌ها، بلکه در سایت‌های ساخت و ساز، انبارها، ایستگاه های راه آهن و بنادر استفاده شود و دامنه محصول را به کسب و کارهای کوچک هم گسترش دهد. در کمتر از دو سال، فروش بالابر دماگ تقریباً دو برابر شد.

بالابر سیمی برقی جرثقیل دماگ

بر اساس نوآوری جدیدی، بالابر برقی مدل P در سال 1959 معرفی شد.

هنوز هم این بالابر افسانه‌ای در بین مشتریان مورد توجه است. عمر طولانی بالابر باعث محبوبیت آن شد. بالابر p برای تحمل بارهای سنگین‌تر طراحی شد. با استفاده از حالت تماس کشویی، مدل P ترکیبی از درایو، گیربکس، محرک طناب و ساختارهای موتور الکتریکی است.

مدل‌های جدید این بالابر هنوز هم در جرثقیل سقفی دماگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بالابر زنجیری جونیور جرثقیل دماگ

با گسترش خط تولید بالابرهای الکتریکی، موفق ترین سری محصولات دماگ ساخته شد. بالابر زنجیری پی کی که با نام دماگ جونیور (Demag Junior) ‌شناخته می‌شود، در سال 1963 معرفی شد.

این بالابر جدید، کوچک و سبک وزن بود و به عنوان راه حلی برای کاهش هزینه‌ها به بازار عرضه شد. تا سال 1993، بیش از یک میلیون دستگاه از این بالابرها در سراسر جهان فروخته شد.

در سال‌های آتی (1975) بالابر زنجیری دماگ، Manulift معرفی شد که در نوع خود واقعاً اولین بود. این بالابر زنجیری بلند کردن دستی را حذف کرد و انعطاف‌پذیری بیشتر و جابجایی سریع‌تر بارها را برای جرثقیل دماگ فراهم نمود.

دهه اخیر

جدیدترین بالابر سیم بکسل دماگ در سال 2015 وارد بازار شد. این بالابر ماژولار بسیار انعطاف پذیر است. با قابلیت پیکربندی در طراحی c-design و co-axial، امکانات بی‌نظیری را برای برآورد نیازهای صنایع بزرگ و کوچک فراهم می‌کند. بالابر DMR به دلیل سازگاری با نیازهای کاربر برجسته است و امکانات و آپشن‌های اختیاری زیادی دارد.

جهت اطلاعات بیشتر به لینک‌های زیر مراجعه نمایید. همچنین جهت استعلام قیمت جرثقیل دماگ با شماره‌های درج شده در انتهای پست تماس بگیرید.

دو قرن اختراع و نوآوری، به علاوه تمرکز قوی بر نیاز مشتریان و صاحبان صنایع بزرگ و کوچک، دماگ را به یک رهبر صنعتی بین المللی تبدیل کرده است.

این شرکت با تاکید بر تولید بالابرهای جرثقیلی و سایر قطعات، به ارائه محصولات با کیفیت ادامه می دهد. این شرکت همچنان بر ایمنی، قابلیت اطمینان و نوآوری تاکید می‌کند و در عین حال به شعار برند خود وفادار است: «متعهد به عملکرد».

نمایندگی فروش جرثقیل سقفی دماگ

در دهه‌های اخیر شرکت دماگ، نمایندگی فروش جرثقیل سقفی دماگ و قطعات جرثقیل سقفی دماگ را به بیشتر کشورهای صنعتی و در حال رشد داد تا مشتریان محصولات دماگ بدون واسطه و با قیمت معقول نسبت به خرید جرثقیل سقفی دماگ، بالابر و قطعات جرثقیل سقفی دماگ اقدام نمایند.

شرکت نیروزا نمایندگی جرثقیل دماگ، قطعات و لوازم یدکی دماگ را مستقیما از شرکت آلمانی دماگ وارد می‌نماید. پس نگرانی بابت افزایش قیمت بدلیل واسطه گری نخواهید داشت.

جرثقیل دماگ تهران

نمایندگی فروش جرثقیل سقفی دماگ در تهران قرار دارد، با این وجود ما آماده ارسال کارشناس به سراسر ایران جهت برآورد جرثقیل سقفی مورد نیاز کارگاه شما هستیم. برای جرثقیل دماگ تهران و سایر شهرها با شماره زیر تماس بگیرید. کارشناسان نیروزا با مشاوره رایگان کامل شما را راهنمایی خواهند کرد.

جرثقیل دماگ تهران

قیمت جرثقیل سقفی دماگ

خدمات سرویس و نگهداری شرکت نیروزا (بهزادان صنعت آریا)، نمایندگی دماگ در ایران

شرکت نیروزا بهزادان صنعت آریا نمایندگی جرثقیل دماگ در ایران، بعنوان وارد کننده قطعات جرثقیل سقفی دماگ، آماده تامین قطعات جرثقیل و بالابر شما صاحبان صنایع است.

بدلیل بالا و پایین شدن قیمت ارز، قیمت جرثقیل سقفی دماگ و قطعات آن نیز ثابت نیستند. جهت خرید جرثقیل سقفی دماگ با شماره تلفن درج شده در بالای سایت تماس برقرا نمایید.

جهت خرید محصولات دماگ و استعلام قیمت جرثقیل سقفی دماگ و قطعات جرثقیل سقفی دماگ با ما در ارتباط باشید.

کارشناسان دماگ از صفر تا صد در کنار شما مشتریان عزیز است.

آدرس دفتر مرکزی نیروزا:
تهران، خیابان سپهبد قرنی، بالاتر از میدان فردوسی، نبش کوچه محمدی، پلاک 46

آدرس کارخانه نیروزا:
تهران، منطقه صنعتی کمرد، خیابان صنعت شرقی، کوچه روشن نهم، پلاک 15، 17 و 19

آدرس فروشگاه نیروزا:
تهران، لاله‌زار نو، کوچه مصباح کریمی، پلاک 5

تلفن تماس:

88909366 – 021

(فکس)86034730

تلفن تماس:
76266051 – 021

تلفن تماس:
(تهران )1-66344080

(فکس) 66711853

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *